Forum www.6drox.fora.pl Strona G│ˇwna
  FAQ   Szukaj   U┐ytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   Zaloguj 
Mam okazje ukonczyc kurs ,ale na nim jestesmy wysylani do za

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.6drox.fora.pl Strona G│ˇwna -> Dawna 6D
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 706
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 7:56, 09 Kwi 2014    Temat postu: Mam okazje ukonczyc kurs ,ale na nim jestesmy wysylani do za
Witam Dziewczyny!
[link widoczny dla zalogowanych]
mam jeszce jedno opakowanie czyli 10 tab, no ale nie wiem w czw mam zajecia na basenie na ktore musze isc, no a wiadomo ze ta tabletka bedzie wylatywala caly dzien a w niedziele dostane okres no i bez sensu... I tego si─Ö b─Öd─Ö trzymac.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zycie Jezusa, zycie Mahometa
[link widoczny dla zalogowanych]

Kosztowa┼éo mnie nieca┼ée 20 zl i sporo pracy moj─ů przyjaci├│┼ék─Ö [link widoczny dla zalogowanych] niestety znow nie moglam spac przez Lide
Gdy mam przerwy w wymiotowaniu , chudn─Ö . Kapitan Corelli. nam juz nic niepomoze dziewczyny , zlapalam dola chlopak mnie rzucil wszystko sie piepszy diety niestosuje jem zygam jem itd taki juz nasz los ;( i przez jaki czas tak robisz? [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
50.Vanessa Carlton - A Thousand Miles Je┼Ťli chodzisz do niego na NFZ to mozna go poniek─ůd usprawiedliowic nadmiarem pracy. Dodam ┼╝e by┼é to seks z prezerwatyw─ů, finisz w ┼Ťrodku, gumka nie p─Ök┼éa i nie zsun─Ö┼éa si─Ö ale strasznie si─Ö tym stresuje. Na tej diecie zapasy glikogenu w organizmie sie szybko wyczerpuja a jak wiadomo glikogen bardzo silnie wiaze wode w organizmie. obiecalem corce wlasny dom i k**wa dotrzymam slowa. puk puk Hello!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Teraz jestem juz zdecydowana B─Öd─Ö Was na bie┼╝─ůco informowa─ç o tym jak przechodz─Ö te \ciezkie chwile\.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
My im jeszcze pokazemy na co nas stac Troche Ci zazdroszcze Swiat w Polsce bo od kiedy zdalam sobie sprawe, ze przez najblizesze 6 miesiecy na pewo nie pojade do domu to jakos bardziej zaczelal tesknic...
[link widoczny dla zalogowanych]

A nie miałam???
[link widoczny dla zalogowanych]
Tak jakbym miał piasek w oczach.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Prosze mi odpowiedziec bo zastanawiam sie nad cwiczeniami na orbitreku czy mam ─çwiczyc codziennie czy trzy razy w tygodniu? [link widoczny dla zalogowanych] Ale mam lekkie bole jsjnikowi jak przed okresem.
Waga si─Ö zatrzyma┼éa 3 m-ce zoperowano mi lew─ů r─Ök─Ö ,p├│┼╝niej by┼éa rechabilitacja i co pora┼╝ka nic nie da┼éo .P├│zniej by┼é naczyniowiec podczas pobytu w szpitalu stwierdzi┼é zaniki tetna podczas podniesionej r─Öki, skierowa┼é mnie na badanie doplerowskie (polegaj─ůce na badaniu przep┼éywu krwi w t─Ötnicach szyjnych badanie wykaza┼éo nieprawid┼éowe przep┼éywy ograniczone w 60 %, Co sko┼äczy┼éo si─Ö operacj─ů (podci─Öcia mi─Ö┼Ťnia pochy┼éego )muwi─ůc ┼éatwiej podci─Öciem mi─Ösnia le┼╝─ůcego na t─Ötnicach szyjnych (odpowiedzialnych za ukrwienie r─Öki) . Ja biore ten lek od 5 dni. obecnie zastanawiam si─Ö nad kupieniem depilatora i usuwaniem w┼éosk├│w, czy kt├│ra┼Ť z was tak pr├│bowa┼éa i jakie by┼éy efekty?? A skad jestescie z Polski? [link widoczny dla zalogowanych]
Jaka by nie by┼éa- w awanturze czy w u┼Ťmiechu. Ot├│┼╝ mam w┼éosy czarne ( sw├│j kolor) a farbuje na z┼éoty blond, ma┼éo kto jest w stanie wyprowadzic moj mocny ciemny kolor na jasny bez efetu ko┼äcowego w postaci ┼╝├│┼étka... Fakt ze dzieki tabeltkom, nie balam sie operacji. A co jesli ktos rodzi naturalnie??? Ja jestem totalny laik i boj─Ö si─Ö ┼╝e kupie jaki┼Ť ma┼éy albo co┼Ť .......... Gdzies czyta┼éam, ┼╝e teraz mo┼╝na za┼éatwi─ç zeby dali do narkozy ┼Ťrodek po kt├│rym si─Ö nie wymiotuje po przebudzeniu. dobrze ┼╝e si─Ö powstrzyma┼éam hehe
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kto wie moze u mnie w drugim tygodniu bedzie gorzej z waga.
[link widoczny dla zalogowanych]
Do potem
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie jest jeszcze tak, ┼╝e przesypiam spokojnie 7 godzin ale wida─ç jestem trudnym przypadkiem i potrzebuj─Ö wi─Öcej czasu
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Lepiej krócej, a codziennie, niż dłużej a tylko od czasu do czasu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
* Mariah Carey - Without You
[link widoczny dla zalogowanych]

NIedlugo po wyjsciu stamtad okazalo sie, ze to byla stracona wizyta i stracone pieniadze. [link widoczny dla zalogowanych] Ja swojego przy┼éapa┼éam jak ogl─ůda┼é zdj─Öcia lasek w internecie.
jak niektorzy malo wiedza o zyciu hej, ja po przeczytaniu dobrych wpisów na temat Kiss pariss wybieram się tam 30.04. ehh kto$ tu piSał ze StarSzY sIe nIe cHce zgOdzIć na kOlczYk...u mnIe tO starSza nIe pOzwalała ehh I nadal jej sIE nIe pOdOba mam jjuSh a raczej dOpiero jakie$ 3-msc i mOjemu starSzemu sIe bardzooo ppOdoba ehh :* Więc zrób aeroby, ćwiczenia interwałowe i wtedy pozbędziesz się tego tłuszczyku. Sally Hansen sa w POlsce. [link widoczny dla zalogowanych]
To nie jest witaminka C. Niestety zbyt wcze┼Ťnie spocz─Ö┼éam na laurach i waga wr├│ci┼éa ;( masz racje, tylko od nas zalezy czy zmienimy swe cialo czy nie!!! Niestety troszk─Ö podjada┼éam... jak to z Tob─ů jest? Widz─Ö ┼╝e jak si─Ö p├│jdzie do kobitki to boli gdy┼╝ ona jest niemi┼éa itp,itd. Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A czy jest dost─Öpny jeszcze masa┼╝er do twarzy?
Bardzo chcemy byc razem, ale musimy wszystko sobie przemyslec i poukladac.
[link widoczny dla zalogowanych]

Jeju┼Ť...
[link widoczny dla zalogowanych]
gruba W budowie cia┼éa co┼Ť takiego jest mo┼╝liwe.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
czy dlaczego?
Nigdy tabletki czy proszki typu Alli, Lida, Linea i itp.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
http://www.fetalecho.pl/content/show/lista_le karzy_z_certyfikatami_umiejetnosci_w_zakresie_echokardiograf ii_i_kardiologii_prenatalnej ,84.html
Ketoze mam w ci─ůgu dnia, ale nie rano i wieczorem, nie wiem czy ma tak by─ç.

I mniej wi─Öcej w jakich granicach cenowych? [link widoczny dla zalogowanych] A kiedy kogos pokochasz, to zapominasz o jego narodowosci i tylko takie posty jak tutaj ci czasem uswiadamiaja jak bardzo powinnas byc niesczesliwa inteligentna kobieta rzeczywiscie od razu pozna co jest gra a co prawdziwe i dotyczy to kazdej narodowosci.
To prawda? Wiek nie stanowi ograniczenia dla g┼éod├│wki, dzieci jednak┼╝e do 10 roku ┼╝ycia nie powinny g┼éodowa─ç. Na pocz─ůtek chcia┼éabym powiedzie─ç, ┼╝e sama atmosfera, jak─ů stworzy┼é doktor i jego za┼éoga (p.Krzysztof, anastaziolog z ogromnym poczuciem humoru i piel─Ögniarki) napawa┼éa mnie optymizmem. A teraz pytanie do tych co s─ů pod koniec 6W. POzdrawiam:* [link widoczny dla zalogowanych]
W oczach muzulman├│w ma to swoje religijne i historyczne uzasadnienie. Tak si─Ö zastanawiam, czy u ciebie to wszystko nie ma pod┼éo┼╝a nerwowego? Nawet brzydko to nie wygl─ůda. Bardzo milo bylo sie niezawie┼Ť─ç WKONCU Mieszkam w Krakowie od 5 lat i od tylu tez szukam tutaj dobrego fryzjera... Zaczynamy od pozycji powodujacych mniejsze doznania i przechodzimy do tej mocniej odczuwalnej i znowu do mniej i znowu do mocniej. A to buzia otwarta , a do podbr├│dek drugi si─Ö zrobi - tak to ju┼╝ jest. mowi im ze chce podciac konce i scieniowac tyl, a oni scieli na krotko moje piekne loki, jeszcze mi nie odrosly, nienawidze ich
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
na gg siedzia┼éam, ale jako┼Ť nudno...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
http://www.regularnerysy.pl/top10.aspx
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.6drox.fora.pl Strona G│ˇwna -> Dawna 6D Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin